Najczęstsze pytania i odpowiedzi

1. Czy trzeba zapewniać własne środki czystości?
Nie, ponieważ nasze gosposie posiadają specjalistyczne środki czystości, które można zakupić na naszym sklepie, jest to Luminia i Tenso. Aby zrealizować zlecenie posiadamy wszystkie niezbędne do tego przyrządy.

2. Czy działacie tylko w Warszawie?
Aktualnie tylko w Warszawie.

3. Kto pracuje w waszej firmie?
Odkąd istniejemy na rynku od 2018 roku, posiadamy solidny zespół, który stale się szkoli, oraz przemyślany proces rekrutacji. Dokładnie sprawdzamy wszystkie informacje kandydatów, kilkakrotnie przeprowadzamy z nimi rozmowy, oceniamy ich umiejętności poprzez praktyczne testy oraz egzaminy. Posiadamy również stały skład pracowników i nie angażujemy osób na krótki okres czasu.

4. Co w przypadku niezadowolenia z świadczonej usługi?
Znajdziemy natychmiastowe rozwiązanie. Jeżeli jesteś w stanie zrobić zdjęcia, prosimy je przesłać na naszą pocztę lub komunikator. Odpowiemy od razu i rozpoczniemy proces poszukiwania rozwiązania. Jesteśmy otwarci na krytykę i potrafimy poprawiać błędy. Jeżeli standard czyszczenia nie spełnia oczekiwań, możemy również zwrócić pieniądze i zaproponować bezpłatne usługi sprzątania.

5. Jak ocenić gosposię?
Po zakończonym sprzątaniu na swoim koncie będzie możliwość oceny gosposi.

6. Jak wygląda sprzątanie generalne?
Sprzątanie generalne to wybór dużej ilości usług dodatkowych pokrywających się z czystością całego domu.

7. Jak otrzymać zniżkę?
Należy korzystać z opcji stałej opieki gosposi generującej -20%

8. Czy w domu może być zwierzę/zwierzęta?
Jak najbardziej pod warunkiem zapewnienia swobodnej możliwości realizacji zadania.

9. Czy mogę zastąpić Gosposię na inną?
Tak, po zakończeniu usługi jak i przy zamawianiu istnieje możliwość indywidualnego wyboru. Zapraszamy do kontaktu z naszym biurem obsługi klienta.

10. Jak mogę anulować lub edytować moje zamówienie?
W tym celu prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta.

11. Czy mogę być w domu podczas sprzątania?
Możesz być w domu jak i poza natomiast podczas pobytu Gosposi zaleca się pozostawienie przestrzeni tak aby mogła swobodnie pracować.

12. Co jeśli zapomnę o rezerwacji?
Na dzień przed terminem realizacji usługi sprzątania otrzymasz wiadomość SMS z przypomnieniem.

13. Sposoby opłaty zamówienia
Udostępniamy szybkie płatności przelewem, kartą lub BLIKiem.

14. Czy otrzymam rachunek?
Oczywiście. Po opłaceniu zamówienia na swój adres mailowy oraz konto użytkownika otrzymasz fakturę.

15. Czy na realizowaną usługę otrzymam umowę?
Nie otrzymasz umowy w formie papierowej. Potwierdzeniem zawarcia umowy na usługę sprzątania jest potwierdzenie złożenia zamówienia, które otrzymasz w wiadomości e-mail oraz opłacenie zamówienia.

16. Czy cena może ulec zmianie?
Nie. Jedynie w przypadku kodu rabatowego na mniejszą.

17. Co w przypadku, gdyby w moim domu doszło do ciężkich i nie odwracalnych uszkodzeń?
Chcemy Cię zapewnić, że jako firma posiadamy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) oraz ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków (NNW). Dzięki temu ubezpieczeniu, możemy odpowiednio zareagować na ewentualne ciężkie i nieodwracalne uszkodzenia, zapewniając pełne odszkodowanie lub pomoc w naprawie sytuacji. Twoje zadowolenie i bezpieczeństwo są dla nas priorytetem, dlatego chcielibyśmy Cię zapewnić, że możesz nam zaufać, że podejdziemy do Twojej sytuacji z pełnym profesjonalizmem.

18. Co w przypadku wyrządzenia szkody?
Pokrycie z ubezpieczenia.

19. Nie jestem usatysfakcjonowany jakością usługi ?
Jeśli nie jesteś usatysfakcjonowany jakością naszej usługi, zachęcamy Cię do wysłania informacji na nasz adres mailowy razem z załączonymi zdjęciami. Nasz priorytet to zadowolenie klienta, dlatego starannie podchodzimy do Twoich potrzeb i jeśli będziemy widzieć potrzebę poprawy, jesteśmy gotowi ją zrealizować.

1. Ile wynosi wynagrodzenie?
Wynagrodzenie wyliczamy według stawki godzinowej, szczegóły w rozmowie indywidualnej.

2. Czy jest umowa o pracę, rodzaj umowy?
Tak, od umowy zlecenia do umowy na czas nieokreślony w zależności od stażu pracy i zaangażowania.

3. Czy należy posiadać specjalne predyspozycję lub doświadczenie?
Mile widziane doświadczenie, ale osoby bez niego chętnie przeszkolimy.

4. Jakie są wymagania?
Nie ma szczególnych wymagań, cenimy zaangażowanie, kulturę osobistą i poczucie estetyki

5. Jaki rodzaj dokumentacji należy posiadać?
Dowód osobisty, lub paszport.

6. Czy wynagrodzenie jest jednorazowo w miesiącu lub częściej?
Dla osób zatrudnionych na stałe wypłacamy wynagrodzenie miesięczne, dla innych rodzajów umów wynagrodzenia mogą być częstsze, również po wykonaniu usługi.

7. Czy sprzątane są tylko domy i mieszkania?
Ci klienci, oraz biura to nasi głowni klienci, inne sprzątania, na przykład poremontowe wykonywane są rzadziej.

8. Czy samodzielnie podejmujemy zlecenia, które chcemy?
TAK.

9. Czy istnieje limit zleceń w ciągu doby?
TAK (2 zlecenia) ale za zgodą pracownika.

10. W jakich godzinach możemy pracować?
Zależy od wymagań klienta i zgody pracownika.

11. Czy możemy samodzielnie ustalać własny grafik kiedy możemy lub nie możemy pracować?
TAK, niedopuszczalne jest rezygnowanie ze zleceń, które zostało wcześniej zaakceptowane. Wyłączamy tu wypadki losowe

12. Czy istnieje ubezpieczenie w razie uszkodzenia własności klienta?
TAK.

13. Czy środki czystości są zapewnione przez pracodawcę?
Pracodawca nie zapewnia środków czystości jedynie udostępnia kod rabatowy do swojego sklepu z którego możesz zamówić potrzebne środki czystości na własną rękę.

14. Jakich środków czystości używamy?
Głównie środków firmy LUMINIA lub innych powszechnie stosowanych (Luminia i Tenso).